لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری پس از شکست ِ مالمو / دو گل برای اتلتیکو

الگری پس از شکست ِ مالمو / دو گل برای اتلتیکو

یوونتوس با الگری یک پیروزی ارزشمند دیگر به دست آورد و حالا بانوی پیر برای صعود به مرحله ی بعد نیاز به یک تساوی دارد و برای صعود به مرحله ی بعد به عنوان تیم اول به پیروزی با اختلاف دو گل نیاز دارد.

الگری در پایان مسابقه گفت: "در نیمه ی اول تیم مالمو بسیار بهتر از ما بازی کرد و موقعیت گلزنی نیز داشت اما در نیمه ی دوم تیم یووه بهتر بازی کرد و عملکرد قابل قبولی داشت."

ما در مسابقه ی بعدی به مصاف قهرمان اسپانیا خواهیم رفت و تلاش می کنیم تا با اختلاف دو گل به پیروزی دست پیدا کنیم و به عنوان صدرنشین به مرحله ی بعد بازی ها صعود کنیم."

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار چنین گلی از یورنته را داشتید یا نه گفت: "نه نداشتم اما در نیمه ی اول نیز ما موقعیتی ایده ال را توسط ویدال به دست آوردیم که از دست رفت."

او در ادامه به مارکیزیو اشاره کرد و گفت: "نمایش فوق العاده ای داشت و نشان داد که بازیکنی است در سطح اروپا. ما در خط میانی بازیکنان خوبی داریم که هر روز در حال پیشرفت هستند و پوگبا نیز بسیار آماده است اما او هنوز جا برای پیشرفت دارد."

"ما شانس های بسیار خوبی در این مسابقه داشتیم می توانستیم از آنها بهره ببریم اما موفق نشدیم. همانطور که در مادرید و یونان نیز ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم."



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: